close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מוסך מורשה מאזדה/פורד

מערכת שורשיז סיוון, תשעט20/06/2019

פורד ומאזדה הן שתי ענקיות רכבים מהמוכרות והאהובות ביותר בעולם. כל אחת מהן פרצה בדרכה ובזמן שלה. איך מטפלים במכוניות שלהן?

תגיות:
בישראל, רבים יודעים להעריך מכוניות ובעיקר כאלו שנוצרו על ידי מותגים גדולים. בואו נדון בשניים מהם- פורד ומאזדה. אדם שמחזיק בידו אחד מאלו, כנראה יעדיף לתת לרכב את הטיפול הטוב ביותר, זאת כמובן ניתן לעשות אך ורק במוסך
מורשה מאזדה/פורד בהתאם לסוג הרכב. אם חכתכם העלתה מוסך מורשה שמכיר את שני סוגי הרכבים, הרווחתם! זאת משום שבישראל, כל משפחה מחזיקה שני רכבים בממוצע. כך שבעצם תצליחו לחסוך לעצמכם ריצה בין כמה מוסכים בנפרד. מוסך מורשה מאזדה/פורד בטח נשמע לכם כמו רעיון לא מציאותי שלא קיים, ובכן הרשו לנו להוכיח לכם אחרת ולגרום לכם להפסיק לפקפק.

מוסך מורשה מאזדה/פורד – ללמוד לשמור על הרכבים שלנו
פורד ומאזדה הן שתי ענקיות רכבים מהמוכרות והאהובות ביותר בעולם. כל אחת מהן פרצה בדרכה ובזמן שלה, אך לכל אחת מקום של כבוד בפנתאון חברות הרכבים העולמיות. מוסך מורשה מאזדה/פורד יעניק את הטיפול הטוב ביותר לרכבים שלכם, מכמה סיבות; ראשית, מדובר במוסך מורשה ומוכר על ידי החברה. עובדה זו הופכת את המוסך לאמין הרבה יותר, מכיוון שהעובדים מכירים את הייחודיות של הרכבים הללו ומתנסים במגוון סיטואציות ומקרים מיוחדים. שנית, מוסך אשר השקיע בלקבל אישור משני חברות שונות הוא כזה שמוכן לתת את הטוב ביותר ללקוחותיו – החל מרמת הטיפול ועד איכות השירות.

למרות כל אלו, אנו מעוניינים להגיע כמה שפחות אל המוסך. כדי להגשים את המטרה הזו, עלינו לשמור על הרכבים שלנו. הנה מספר טיפים כיצד לעשות זאת:
• לתדלק בזמן – מומלץ שלא לחכות עד לרגע בו נדלקת הנורה האדומה שמכריזה על כך שהרכב שלכם זקוק לדלק. מלאו את מיכל הדלק כשכמות הדלק ברכב עומדת על פחות או יותר רבע, כך ניתן להמנע מתקלות מיותרות שיהיו עלולות להיווצר בשל הצטברות לכלוך במיכל הדלק. בנוסף, מומלץ גם שלא לסמוך תמיד על שעון הדלק – גם אם הוא מסמן רק רבע, תמיד קיים סיכוי שהמיכל יותר ריק ממה שנדמה לכם.
• מעקב תמידי – שמן ומים יש לבדוק לפחות פעם בשבוע. אם אפשר, אפילו יותר. יש לבצע את הבדיקה כשהרכב קר, כלומר לפני נסיעה. זאת מכיוון שכשהרכב חם, המדידה לא תהיה מדויקת. בדקו מידי פעם מתחת לרכב גם אם יש נזילות ועקבו אחר ההוראות. הביאו את הרכב אל מוסך מורשה מאזדה/פורד לקבלת טיפול מהיר ופתירת הבעיה.

אל תתפשרו על המוסך שלכם
באופן טבעי, אתם כנראה מעוניינים להעניק לרכב שלכם את הטיפול הטוב ביותר. הדרך לעשות זאת היא להגיע באופן קבוע אל מוסך מורשה מאזדה/פורד בו הצוות הוותיק והמיומן ישמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר. במוסכים המורשים על ידי החברות עצמן, העובדים מצוידים בידע המעודכן ביותר בשוק, כך שהם מיומנים לפתור כל בעיה וסיטואציה שתציבו בפניהם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה